|علوم غریبه|متافیزیک|ابطال سحر و طلسم|جن عاشق|جن زدگی|جن گیری|

|علوم غریبه|متافیزیک|ابطال سحر و طلسم|جن عاشق|جن زدگی|جن گیری|

هدف از تأسیس این وبلاگ اطلاع رسانی درباره آموزش علوم غریبه وعلوم متافیزیک و ماوراء الطبیعه و بعد چهارم به بعد شامل عکس جن،فیلم جن، روح، همزاد انسان، نوشتن اوفاق یا وفق های قرآنی جهت دفع همزاد، طلسم و ... فقط جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی کاربران می باشد.
|علوم غریبه|متافیزیک|ابطال سحر و طلسم|جن عاشق|جن زدگی|جن گیری|

|علوم غریبه|متافیزیک|ابطال سحر و طلسم|جن عاشق|جن زدگی|جن گیری|

هدف از تأسیس این وبلاگ اطلاع رسانی درباره آموزش علوم غریبه وعلوم متافیزیک و ماوراء الطبیعه و بعد چهارم به بعد شامل عکس جن،فیلم جن، روح، همزاد انسان، نوشتن اوفاق یا وفق های قرآنی جهت دفع همزاد، طلسم و ... فقط جهت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی کاربران می باشد.

جن چیست؟

جن در لغت به معنی مستور و پوشیده می باشد و در عمل مخلوقاتی هستند که از دید افراد عادی پنهان می باشند و فقط افرادی که چشم سوم انها باز است قادرند آنها را ببینند. در قرآن مجید ...  مورد تکرار شده. از دیدگاه قرآنی این مخلوقات از شعله هایی از آتش خلق شده اند. دارای قدرت تصمیم گیری، جنس مذکر و مونث می باشند. 

برخی از قابلیت های آنها:

-قابلیت فکر خوانی انسان ها

-قابلیت تبدیل شدن به   هر جسم و هر شیئی جاندار یا بدون جان می باشند.

-قابلیت ورود به جسم  و روح انسان و مستقر شدن در قسمت های مختلف از بدن و انجام  اعمال شریرانه یا خیر خواهانه 

-سرعت انتقال برابر سرعت نور 108*3 متر بر ثانیه

-قابلیت تسخیر شدن به دست انسان

-دارای عمر بسیار طولانی(خیلی زیاد)

-و بسیاری قابلیت های دیگر


برخی از نظرات جالب کاربران اینترنت راجع به جن:

"جنها موجوداتی غیرارگانیک هستند که ماهیتی پلاسمایی همانند هسته خورشید دارند
بیشتر باورهای مردم از اجنه مبنی بر خرافات و اوهام بوده و غلط میباشد
ارتباط با اجنه با تمرینات مخصوص ذهنی و کنترل سیگنالها و فرکانسهای ورودی به مغز امکانپذیر است ولی توصیه نمیگردد
تحقیقات بسیاری در کشورهای غربی و شاخه های متافیزیک در دانشگاهها بر روی آنها انجام پذیرفته است
بیشتر تفکرات منفی که به ذهن انسان القاء میگردد بر اثر تاثیرات این موجودات میباشد که براحتی با اعتماد بنفس و روشهای کنترل ذهن قابل پیشگیری ست 
بهترین راه برای شناخت اثرات و چگونگی این موجودات مراقبه سکوت است..."  منبع: کاربر adventuretrips از این سایت


دوست عزیز بحث بر سر وجود یک موجود مادی در این جهان و این کره خاکی است در میان آدمها! نه سیاره ای دیگر! نزدیک ترین سیاره ای که انسان شخصا به آن پا گداشته کره ماه است!اینهمه فیلم های علمی وتخیلی هم که در مورد سفر به مریخ ساخته شده تخیلی است!برای سفر به مریخ 6سال برای رفت و6 سال برای برگشت تخمین زده می شود! در مورد فواصل فضایی صحبت از کیلومتر نیست. مقیاس های فاصله ای در فضا سال نوری می باشد یعنی تعداد سالی که طول می کشد تا نور یک سیاره یا یک ستاره خاص به کره زمین برسد!!!!!!!!که گاهی این فاصله ها به چندین میلیارد سال نوری هم می رسد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! وبنا به خاطر همین فاصله های دوری که مقیاس آن در ذهن نمی گنجد احتمال وجود موجودات فضایی رد نمی شود!!!!!!!!!!!! 
این جناب جنی که افرادی مثل شما ادعای وجود آن را دارند با یک سوال ساده منطقی می پرسیم اگر هست پس کو؟یک عده فرمودند به چشم نمی آید؟گفتیم چرا؟گفتند چون لطیف است و از آتش خلق شده(اشاره به سخن شما که جن انرژی است و به ماده تبدیل می شود!)! تمام موجودات زنده و غیر زنده کره زمین (اگر به جدول تناوبی مندلیف مراجعه کنید) تنها از ترکیب حداکثر 400 عنصر به وجود آمده اند! و آتش تنها صورتی از حالت ماده است! یعنی چهار حالت برای ماده وجود دارد 1.جامد2.مایع3.گاز4.پلاسما(پلاسما همان گاز است اما درات تشکیل دهنده آن باردارند یعنی دارای بارهای مثبت و منفی اند)و آتش به حالت پلاسماست. موجودات مادی قسمت عمده تشکیل دهنده بدنشان کربن و هیدروژن است. اتمهای کربن و هیدروژن طی پیوندهای کووالانسی به هم متصل شده اند. اگر نفت را در نظر بگیریم که از بدن موجودات زنده طی فرآینده های پیچیده در عمق زمین به وجود آمده.و قسمت اعظم عناصر تشکیل دهنده آن کربن و هیدرژن است و به حالت مایع می باشد اگر بسوزانیم کربن و هیدروژن انرژی های پتانسیلی خود را آزاد کرده و به صورت انرژی گرمایی آزاد می کنند.و نفت از حالت مادی مایع به پلاسما تغییر شکل برگشت ناپذیر می دهد .وقتی تمام نفت بسوزد انرژی گرمایشی آن به محیط انتقال یافته و نفت تمام می شود. و دوباره نمی توان انرژی گر مایشی آن را از محیط گرفت و تبدیل به نفت کرد!!!!!!!!! همچنین بنا به قانون دوم ترمودینامیک (گفتم قانون نه نظریه !)تمامی پدیده ها تمایل به کاهش انرژی و افزایش بی نظمی دارند.به عبارت دیگر بی نظمی با گذشت زمان افزایش می یابد وبه عبارت دیگر پیکان زمان یک فلش یک طرفه است و به عبارت دیگر بازگشت زمان محال است.پس این جن می تواند از حالت مادی به صورت انرژی در آید چون ماده حالت منظم و منسجم دارد ولی نمی تواند از حالت انرژیک به حالت ماده بر گردد! به خاطر این قانون است که ما فقط سفر به گذشته را در فیلم های تخیلی می بینیم!................................... منبع : کاربر eldirim سایت کتابناک


-نظرات کاربر آرش در ارتباط با جن از وبلاگ http://sss0915.persianblog.ir/post/17 

لطفا از پایین ترین کامنت بخونید به سمت بالا.



 آرش۱۱:۱٠ ‎ق.ظ - جمعه، ۱٥ اسفند ۱۳٩۳
درد آوردم. اما دلم درد داشت امیدوارم  گفته های این حقیر  تونسته باشه گره ای از مشکلات برخی از افرادی که تو این زمینه گرفتارند باز کنه. یا پاسخی باشه به پرسش های بی جواب کنجکاوان. 
من  کم کم ارتباط روحیمو قطع کردم. و باخودم عهد کردم دیگه دنبالش نرم. اورزش میکردم  از جایی که خدا خواست تو آزمونی شرکت کردم و مدتی بعد استخدام شدم . روز به روز بهتر شدم درسم رو هم در دانشگاه ادامه دادم . خونه و ماشینم رو هم خریدم و یه ساله که ازدواج کردم و عاشق خانمم واونم عاشق منه. اینا همه از الطاف الهیه. بخدا قسم  بعضی وقتا یه ریال پول نداشتم .میرفتم بنایی یا میوه  فروشی کنار خیابون .  همه  ی شما عزیزان رو به خدا میسپارم.  لا اله الا الله.  حق یارتون
 آرش۱٠:٥۳ ‎ق.ظ - جمعه، ۱٥ اسفند ۱۳٩۳
در مورد ابطال سحر بگم دوستان. سحر و جادو انواع مختلفی  داره. من نمیخام داخلش بشم. دستوراتی از 14معصوم هست اونا رو دنبال کنین. بازم من چند تا مورد از تجربیات خودمو میگم. که  احادیثشم هست.
خوندن سوره اعراف. در این مورد حدیثی از پیامبر هم گفته شده.
خواندن معوذتین . سوره یس و آیه الکرسی.
خواندن سوره طه و بقره بویژه آیان ابطال سحر.(قال موسی ما جئتم به.... -واتبلو ما تتلو الشیاطین علی ملک سلیمان ....)
خواندن دعای حرز یمانی. و.....
اینا رو با مداومت و حضور قلب بخونید. صبر داشته باشین. اگه واقعا سحر شده باشین کم کم برطرف میشه . جادو چیزی نیس که بلافاصله باطل بشه بسته به شرایطش و شرایط فرد مسحور زمانش فرق میکنه. خواهر و برادران عاجزانه درخواست میکنم زنهار زنهار پیش دعانویس و رمال و... نرید. خودتونو به دام بلا نسپارید. آلت دست ای ناکس ها نشین که اکثرشون شیادن. پولاتونو بیخودی خرج نکنین. من با بزرگان جن از کافر گرفته تا خداپرست و ارواح ارتباط داشتم. کاری به کار جن ها نداشته باشین. حرف خود این حضراته که میگن ما جن ها با کسی شوخی نداریم. 
خدا پشت و پناهتون باشه عزیزان. من اتفاقی با این وبلاگ آشنا شدم ببخشید اگه سرتونو
 آرش۱٠:۳٤ ‎ق.ظ - جمعه، ۱٥ اسفند ۱۳٩۳
زمان خوندنشو از احادیث ببینین یوقت من سهوا اشتباهی نگفته باشم. کلا قران معجزه میکنه. یادمه که باز از تجربه ی خودم بگم. هرسوره ای اثر گذاره. واینکه بعد سوره های نور ،انعام و محمد ص رو زیاد مداومت میکردم به همراه ایه الکرسی و یس. 
راه دوم :ببینین عزیزان من همیشه راه اول رو توصیه میکنم. اما راه دومی برای رها شدن از جن مزاحم وجود داره اونم کمک گرفتن از جن گیره. جن گیره یا به استفاده از عزائم مخصوصی جن رو قسم میده که دست از آزار برداره و اگه جن قبول کنه معمولا دیگه زیرقولش نمیزنه. اینکه جن قبول میکنه یا نه رو  مدیوم تایید میکنه حالا میخاد مدیدوم یا واسطه همون جن گیر باشه یا یه شخص سوم. اگه جن قبول نکرد حالا جن گیر باید قدرتشو داشته باشه که با جن های تحت فرمانش جن خاطی رو دستگیر کنه یا با طلسم بسوزونه یا به بند بکشه و... اگر جن آسیب رسان کشته بشه ممکنه برای مجنون ویا حتی اطرافیانش از طرف خانواده ی جن  بعدها  مشکلاتی پیش بیاد.  اما  این روش یه ریسکه . اگه جن گیر نتونه جن رو دفع کنه و قدرتشو نداشته باشه حالا آب بیار و حوض پر کن! از دست یه جن زخم خورده چه کارا که برنیاد از شیر هم خطرناکتر میشه.
 آرش۱٠:۱۸ ‎ق.ظ - جمعه، ۱٥ اسفند ۱۳٩۳
دوستان اگه کسی فک میکنه تحت اذیت وآزار جن  قرار داره یا اینکه سحر شده خوب توجه کنه.اولا جن زدگی علائم خاصی داره. تشخیصش به این راحتیا نیست.  اگه به این نتیجه رسید که جن زده است خواهشن پیش دعانویس نره چون با دعا نوشتن جن  فقط تا زمانی که دعا همراه مجنون یا جن زده است و تا وقتی که دعا اثر داره (معمولا 40 روز یا دو سه ماه)  بسته به شرایط دعا و نفس دعانویس اثر داره. بعدش بی نتیجه س. پس چیکار باید کرد اگه واقعا جن خصوصا کافرش آزار برسونه. باید مداومت کنه بخوندن قرآن و از خدا بخواد شر جن  رو از سرش کم کنه. در بسیاری موارد جن از کار خودش دست میکشه. خوندن سوره یس و جن  و چهار قل قران و آیهالکرسی. دستورات قرآنی از ائمه اطهار و پیامبر ص به همراه حرز ها هست استفاده کنن.  من یه حرز تو یه کتاب دیدم چندین ساله دارم قبل خواب میخونم خیلی اثر عجیبی داره. به ترتیب: سوره ناس ،فلق ،اخلاص و الکافرون وآیه ی شریفه آمنو االرسول بما انزل الیه من ربه  والمومنون کل.... واعف عنا وارحمنا انت مولانا فانصرنا علی القوم الکافرین.  البته با بسم الله بخونید. دستور دیگه از ائمه اطهار و پیامبر خدا ص خواندن سوره یس قبل از طلوع وسر شبه. لطفا دستور
 آرش٩:٥۱ ‎ق.ظ - جمعه، ۱٥ اسفند ۱۳٩۳
که یکیش همین سنگینیه .
5.اگه کسی خرشد با جنها رابطه برقرار کنه یا دعایی بنویسه  برای حاجتی ازنهار دست به دعا نویسی  بزنه یا از کتاب دعا عزائم بخونه.. قویا تاکید میکنم این کار نیاز به اجازه ی استاد مرشد کامل داره. اذن استاد و شرایط خاصی شرطه. اذن دادن کار هر دعانویس یا جن گیری نیست حتی اگه طرف  جن یا موکل داشته باشه. استاد کامل میخاد. بهترین دستورات وذکار تو قرآن و مفاتیح و کتب شرعیه دعا تو بازار هست. نام خدا گره گشای هزاران درده. با اعتقاد و ایمان برین جلو البته صبر صبر پیشه کنین. کلام خدا کارو درست میکنه. منتها بهش عمل کنین.
 آرش٩:٤۱ ‎ق.ظ - جمعه، ۱٥ اسفند ۱۳٩۳
1. جنیان با کسی شوخی ندارند چه مسلمان چه کافر.  فقط در صورتی که جن رو کاملا تسخیر کرده باشی  که اونم خطرات دیگه ای در پی داره میتونی باهاشون رابطه برقرار کنی. زنهار از دوستی با جن که در بیشتر  موارد جن دوست انسانشو مسخر خودش میکنه و براون مسلط میشه. از ساکشن انرژی گرفته تا... ازش بهره برداری میکنه.
2.  ارتباط با اجنه، ارواح و... رزق و روزی رو خیلی کم میکنه.حدیثشم هست من اینو  خودم تجربه کردم. سعی کنین تمثال  انسانی غیر از انبیا و ائمه رو تو خونه قرار ندین. مثل اساتید یوگا یا حتی دراویش. ممکنه یه تصویر از یکی از اولیاء الله باشه و ممکنه نباشه. کی میدونه?
3.کتابهای علوم غریبه  بیشتر از اونکه حاوی اسماء الهی باشه دارای طلسمات و عزائم جنیان و اذکار غیر شرعیه .پس از مطالعه شون هیچی درنمیاد جز جذب اانرژی منفی.
4. کتاب های طلسم و عزائم که تعدادشون کمم نیست باعث جذب  نیروهای منفی  مثل جنیان کافرو... میشه. طلسمها هم موکلشون رو در کنار خودشون دارند. اینا را از خونه و زندگیتون دور کنین بلکه بیرون بندازین. چونکدر اصطلاح خونه  پاتوق انرژی منفی شده و سنگین میشه. همراه کردن طلسم هم خصوصا به مدت زیاد عوارض شدیدی داره که
 آرش٩:٢٥ ‎ق.ظ - جمعه، ۱٥ اسفند ۱۳٩۳
مادر فرشته ی الهی. واقعا که هیچی قویتر از دعای خیر مادر نیست. خیلی دوست داشتم  ازخاطراتم  کتابی بنویسم ولی حق بدین که شرایط خاصی داره. شاید در زمان و شرایط خاصی بعدا اینکارو بکنم. خواهران و برادران هدف من خاطره یا داستان نویسی نبود. کتاب در این موارد زیاده. فقط خواستم از تجربیاتم در اختیارتون بذارم. عزیزان من اشتباه کردم ناخواسته تو دام جن و شیطون افتادم اگه لطف الهی نبود حالا زنده نبودم قسمتون میدم  به چیزایی که  میگم گوش کنین. نمیخام این بلاهایی که سر من اومد سر شمام بیاد .حرف واسه گفتن زیاده. این توصیه ها را از برادرتون بپذیرید. من  تو این مدت از جن و پری گرفته تا ارواح و... ارتباط داشتم خواسته یا ناخواسته میخام یه سری توصیه ی بکنم که امیدوارم بتونه مشکل گشا یا تا حدی جواب سوالاتون باشه.
 آرش٩:۱٤ ‎ق.ظ - جمعه، ۱٥ اسفند ۱۳٩۳
خطرناکیه. حتی در مدت کوتاهی با عده ی زیادی جن و پادشاهانشون ارتباط برقرار کرده بودم. تا یه روز چند تا جن کافر برای آزارم فرستادو جنگ بین من و اجنه ی طرفدارم و جن گیر شیطانی شروع شد. با چند نفر دعانویس دیگه هم آشنا شدم. اجازه هم ازشون گرفتم اما فایده ی چندانی نداشت. دوستان 2 سال کارم شده بود خوندن قرآن یا نوشتن طلسم که البته مورد دوم کار مناسبی نبود.تاروزی 14 ساعت هم قرآن میخوندم .کار خودم و مادرم شده بود گریه. البته چون برای کنکور میخوندم یه خونه مجردی نزدیک خونمون داشتم. لباسام بو دود اسفند و... با خودم میگفتم سر یه کنجکاوی ببین کارمون به کجا کشید. آش نخورده و دهن سوخته . روزی چند بار خودمو سرزنش میکردم. مادرم که بنده خدا خیلی شکست خود. با استمرار به خواندن ذکر الهی و قران به کمک ارواح بزرگ سرانجام نظر ائمه و پیامبر کارخودشو کرد. جن گیر شکست خورد. حزب اش شکست خورد و منم توبه کردم که دیگه به سمت اینکارا نرم. تا یه ماه تو سردرگمی بودم که مادرم یه تلنگری به من زد. پسرم اعتقادتو بخدا کن این طلسم بازوبند رو بنداز دور. همین کارم کردم بعدش گفتم کار من اینجا تمومه . روز به روز سبک تر شدم. حالم بهتر شد.اینه که میگن
 آرش۸:٥٥ ‎ق.ظ - جمعه، ۱٥ اسفند ۱۳٩۳
پیشانی بین دو ابرو کمی بالاتر.تمام تلاشم این بود بفهمم این تصویر که دیدم چی بود. تو مدیتیشنام وقتی تمرکز میکردم  باهاش بهتر ارتباط برقرار میکردم.گرماشو رو اطراف بدنم حس میکردم. حس میکردم به هم علاقه ی شدیدی داریم و این حس به تدریج تقویت میشد. این روزا به شدت تمرین میکردم خوراکم کم شده بود. لاغر شده بودم. بیشتر به مطالعه ی کتابهای علوم غریبه میپرداختم تا درسهای خودم. بعد مدتی به پیشنهاد همون استاد اول هیپنوتیزمم که البته بعدا فهمیدم کلاهبرداری هم میکنه اما نه صرفا از طریق هیپنوتیزم با یک نفر آشنا شدم که جن گیر بود. و انرژی منفی بسیار زیادی داشت . اما یه جوان مشتاق  آتیشی و صد البته خام و بدون تجربه مثل من چی میدونست که میخاد چه بلایی سرش بیاد و این بو د آغاز داستان بدبختی من. اولش عادی بود . شبه دیده شده دختر یکی از پادشاهان  جن یهودی بود کم کم با گروه ها ی مختلف جنیان آشنا شدم. البته استعداد ذاتی ام در ارتباط با جن و ارواح عالی بود. حتی با ارواح ارتباط میگرفتم.  اما وارد وادیی شده بودم که احساس خطر میکردم.    بعدا  با مرد جن گیر رابطمون شکر آب شد. حس خوبی نسبت بهش نداشتم در واقع  پی بردم که آدم دروغگو و
 آرش۸:۳٥ ‎ق.ظ - جمعه، ۱٥ اسفند ۱۳٩۳
سلام هموطنان. مطالب خیلی مفید و کامنت های جالبی بود. میخام یه خاطره براتون تعریف کنم و چند تا توصیه ی ارزشمندم براتون دارم.امیدوارم به کارتون بیاد. بچه ها من  سال ها پیش شروع کردم به مطالعه ی کتاب های هیپنوتیزم و... چون علاقه ی شدیدی داشتم. بعد مدتی با دو استاد هیپنوتیزم آشنا شدم و شروع کردم به فراگیری تمرینات .تمرینات به صورت هفته ای یه جلسه بود. برای نتیجه گرفتن بهتر رژیم گیاهخواری و... رو اختیار کرده بودم. بعدا سوژه های مختلف از دوست وآشنا البته آقا نه خانم،رو به خواب میبردم. حتی برخی از سوژه ها به مرحله ی ارتباط روحی میرسیدن. یه روز که مشغول ت انجام یک تمرین تمرکز در آینه بودم اونم تو خونه ی مادربزرگم یدفعه یه سر تنها دیدم که به من خندید. یا الله یه لحظه قلبم میخاست وایسته. صورت زنی ژولیده مو متمایل به سیاه  و قیافه ای بین میمون و انسان.خیلی ترسیدم. پس از مدتی تمرین حرکات یوگا که البته  سر خود  و بدون راهنمایی  مربی انجام دادم  و کار اشتباهی بود راهم به انجمن یوگا باز شد. تمرینات مرتب و فضای روحانی حاکم بود. به هرحال بعد مدتی  اثراتی از تمرینات در من ظاهر شد. یکیش فعال شدن چاکرای شش بود. نقطه ای وسط


مطالب مرتبط:

نظرات 2 + ارسال نظر

سایت خیلی قشنگی ساختید...خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
56618

با سلام
سایت جالبی هستش بخصوص فیلمهای مستندی که در اختیار گذاشتین بسیارمفیده
دستتون درد نکنه دائی
یاعلی

علیکم سلام دائی. خواهش می کنم. باعث افتخاره که مورد پسند شما واقع شده.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد